søndag den 6. oktober 2013

2. vejedag i NB!

- og efter mit morgenløb og træning, var jeg på vægten….71,5kg!
Jeg tror sgu jeg bestiller tid hos frisøren!
Nej, keinen scheiss….jeg tror jeg gør det.
Det bliver lidt ligesom at melde sig til et løbSmiley - et mål, jeg bliver nødt til at komme i form til.

T2* har lavet et træningsprogram, som er bygget op omkring Squat challengen, med roterende AB øvelser, cirkeltræningen og muffindelle-øvelser…ja, det hedder de så vidt jeg ved Smiley med åben mund.
Så 3 dage øvelser, 1 dag fri – med mindre der naturligvis er løb…yay…siger jeg med slet skjult ØV.
Jeg har lidt problemer med at hive mig selv op ved hårrødderne. Det er ikke så slemt at komme i tøjet og ud af døren, det er værre at holde gejsten oppe på turen :/…træls!
Måske jeg skal melde mig til et nyt løb, så jeg vender tankegangen!? I dunno……

homers og Hey…hvis Homer can!??

 

*T2 er min navnesøster. Vi fik vores kælenavne af en knap 2 meter høj nordmand, en gang for længe.længe siden. Mit er T1….daaaah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar