mandag den 14. oktober 2013

Århhhhh, men ihhhh!

Fredag var MEGA nedtur…….
Jeg stod på vægten og den sagde 72,2 Trist smiley og som den var gået lidt op (godt nok kun “periodisk”, som jeg senere på dagen fandt ud af), gik mit humør ned…ned….ned.

Min løbetur blev SKOD….rigtig skod. Jeg græd den sidste kilometer – og det var altså “kun” 5.
Det gik op for mig, på turen, at jeg underbevidst forventer at fejle, og deraf modarbejder mig selv! Det kan jeg jo ligeså godt.
Jeg kom også frem til, at jeg nu måler mig selv mere og mere med Lassefar “hin tynde og hurtige”, samt T2 “ze långdistanzrunner” – og det går bare ikke, for der er jeg slet ikke endnu.
Og efter egen-psyko-analyse-ontheroad, kom jeg frem til at det er jo derfor, jeg ikke kan komme ud på længere ture! I mit hovede har jeg allerede givet op………WHATTHEHELL????
Det var en både skræmmende og forvirrende erkendelse, men samtidigt også en befrielse.
Nu ved jeg hvem synderen er, og fanden stå i det, Jensen, om jeg finder mig i det.
Al træning med andre end min “onde tvilling”, er nu bandlyst.  Og vægten siger 71,2 igen!



Men kærestedag var fantastisk <3

Lørdag og ungerne var afsat – en til bedsteforældre, en anden til LANparty(“non-stop-gaming, Mor”)
Og Lassefar og jeg havde en brunchdate på LMNT.

2013-10-12 13.29.06 Super lækkert, serveret med Cava og historien om, hvorfor det er HELT forkert at drikke champagne og lignende af høje glas!
Vi skal i ihvertfald genbrugsforretninger efter nogle flere, RIGTIGE champagneglas SmileySmiley. Har jo  “kun” 6 stk.

Derudover fik jeg også lige lidt tips til den forestående cocktailaften til Girly Night, samt bestilt de dyre dråber, jeg skal bruge til min cocktail, AVIATION! >tænderløberivandikon<

<3 <3 <3
Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår vi sidst har taget os tid til bare at slappe af i hinandens selskab og nyde dagen fuldt ud Smiley Det var intet mindre end SKØNT!
Og tiltrængt….hahahha….afsluttet med sofa, dyner, flimz og masser af hygge.

2013-10-12 18.32.22

Vi så bl.a. “The Great Gatsby”
800x500xThe-Great-Gatsby-Movie-2013-1024x640.jpg.pagespeed.ic.3pA1RHeiPe

FED flimz af Baz Luhrman. Stilen er lidt a la “Moulin Rouge” både med kameraføringen, spec.effects, lyset og lydsiden.
Den har en fed sammensmeltning igen af 20’ernes livstil og nutidens musik…. igen ligesom “Moulin Rouge”.

Ham Leonardo…han kan altså noget! Han spiller en hvis legemsdel ud af buskerne. Nåja, resten af dem gør det også fairly allright Smiley, der blinker
Jeg har aldrig læst bogen, så historien kom fuldstændigt bag på mig. Jeg troede at den havde sådan en wall street handling eller lignende, men istedet var det en kærlighedshistorie! Tror da nok lige den skal læses nu!
Forresten var der masser af RIGTIGE champagneglas medSmiley

 

Søndag fik jeg lavet macarons (kun skallerne) klar til turen til Tossernes Paradis.
Og da ungerne kom hjem – en glad og klar i blikket, en anden helt firkantet og klatøjet – hyggede vi os med madrasser og sofa i stuen.
EFTERÅRSFERIE….here we come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar