lørdag den 29. maj 2010

**suk**

Wauw....der går bare så lang tid imellem at jeg kommer herind, og det irriterer mig grænseløst.
Men idag har jeg lige lidt øf jeg må af med.

suk....... jeg måtte trække i mit sure-monster-mor-kostume (igen) og det er sgu træls.
Ungerne kører deres helt eget løb, hvilket resulterede i at den hyggelige tur vi skulle have haft til middelalder-byfest idag, blev aflyst på trappen. grrr...ville så gerne have været ind og kigge på garn og perler, but noooooooooooo.......grrrrrr.
De blev naturligvis også kede af at de ikke både kunne skabe sig og så få lov at komme til byen, men det blev jeg altså pænt kold overfor.

Argh!!!!...og  suk :(

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg, du må huske på at har du sjansen til å se på garn og perler så skal straffen av barna komme etter besøket, ikke før hi hi. (Du må huske å tilfredstille dine egne behov vet du:))
    Ha en god aften med ESC det skal jeg :)

    SvarSlet
  2. Ja, men har istedet kørt middelalder STRAFNING herhjemme...hehehehe.
    Vi ses i OSLO! :)

    SvarSlet