mandag den 26. august 2013

Ja, så kom jeg sgu til at falde over noget arbejde

Jeg slog jo en uopfordret ansøgning op på Facebook i sidste uge. Der var mange der delte, og jeg fik lidt forskellige tips om steder jeg kunne søge. Det var super fedt.
Fredag tænkte jeg så “ det må kunne gøres bedre” og slog den op igen.
I løbet af et par timer blev jeg kontaktet af een fra et vikar bureau, som sagde at han nok skulle få mig i job!
FEDT, tænkte jeg, og tog ud at løbe med Lassefar.
Da vi kom hjem, var der en sms om at jeg skulle starte næste morgen kl. 7, på et lager i Vojens Smiley med åben mund Hvor heldig en kartoffel  er jeg lige??
Det blev så kun til 4 timer den første dag, men…………WHOOO HOOOOOO!!


Idag har jeg så haft min første hele arbejdsdag dernede – wuarhhh…..det var alligevel lige lidt hårdt….i mine nýe sikkerhedssko…hahahah.
Vi er 5 vikarer pt. De er søde nok.


whitechicks3 
Et par unge lyshårede tøsepiger - Sikkert meget søde, men de holder sig lidt for sig selvSmiley Facinerende store lårbasser den ene har.
En enkelt ryger - lidt stille type, men også sød nok.
SÅ er der een som jeg efter sammenlagt 11 timer og 10 minutter sammen med hende, ved ALT om……….eksempelvis at hun var allergisk overfor æg, som barn. Nyttig info…….!!

Nej men altså, de er alle meget søde. Og jeg sveder ihvertfald mens jeg er der, for der er nok at lave! Whoo hoooo.
Det er også lidt skægt at være “På den anden side”, og være den der pakker og taper og bliver BESKIDT! Smiley med åben mund

Efter ARBEJDE ( jeg kan bare li at skrive det!) var jeg med Lassefar ude at løbe. Hvilket har resulteret i at  jeg nu har monster ondt i mine fødder.

Nu sagde jeg jo fødder….er det så ikke på tide med denne?? Måske endda igen??

 

Fik jeg forresten fortalt at jeg i fredags også ramte 71, 7!?? Smiley

Ingen kommentarer:

Send en kommentar