tirsdag den 17. december 2013

17. december…. 17y2d

ARj…så glemte jeg vores årsdagTrist smiley!
Eneste formildende omstændighed må være at jeg ikke var den eneste…muhahahhahaha….must be loveRødt hjerte.
Den observante læser har regnet ud at det må have været i søndags (d.15).
17 år tidligere ……. noget med et stykke tyggegummi og gin-saftevand, en masse kaffe og mavekneb (got gas??) Smiley med åben mund

LOVE YOU BIG TIME Rødt hjerte Rødt hjerte Rødt hjerte

 

Og her en lille “gave” til jer alle……nyd den fantastiske stemning og stemme!

 

Var idag på jobcentret og få “GO” på at gå igang med grundforløbet på min uddannelse.
Der er finansiering indtil 23.feb, hvor jeg ryger ud af dagpengesystemet, så de sidste 13 uger blvier på SU (I hope).
Så nu har jeg juleferie…..ligesåsnart jeg er kommet af med den her flue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar