mandag den 23. december 2013

23.december… morgenflashback og hygge

2013-12-22 12.27.38
Jeg nåede slet ikke at komme forbi igår – der var simpelthen gang i for mange ting, der skulle styr på.
Så er det jo godt at jeg har tisset i sengen i dag, og er oppe før fanden har fået sko på. Bælgmørkt og dejligt fredeligt.

Lad mig lige starte med, at det jo var 4. søndag i advent = GAVE FRA JULIE <3

2013-12-22 10.32.04
Jeg fik denne fantastiske stofkurv avec caramelles Smiley…og den kan vaskes på 40°
Om jeg begriber hvordan dælen hun gør det, men hun er et af de mest kreative mennesker jeg kender…..pisse misundelig.

Rødt hjerte

Nå, men jeg kom vist til at love en vis herre noget med kanelsnegle, så jeg måtte jo igang…puha, de dumme snegle var skyld i at den planlagte løbetur, måtte udskydes.
Og det selvom at jeg nu pludseligt havde brug for det x2 Smiley
Nøøøøøøørj, de er bare SÅ gode!
Det blev også til julebagværk, men de manglede vist et eller andet….hmmmm……never mind! Tænk på kanelsneglene!

2013-12-22 10.49.312013-12-22 12.37.522013-12-22 12.37.58

 

Vores nyindkøbte juletræ kom også endeligt ind……….sammen med en slags lus Trist smiley! Tror og håber at jeg har slået dem ihjel med noget FrontlineVet….hihihihi.
Sprøjt dit grantræ!
Spændende egentlig om Mimse kan “holde nallerne” fra træet i år…..synes allerede at hun gnubber sig pænt meget under det.

2013-12-22 00.33.152013-12-22 00.45.582013-12-22 01.02.17……her smider jeg lige et par stemningsbilleder af en juletræt vuffelejse <3

Igår var også dagen, hvor Farfruen skulle ankomme – det er altid dejligt med besøg af hende, især til jul. Så hyggeligt.
Og det toppede vi så lige med lidt besøg af Troels og Co – føj hvor vi hygger!! og der var gave med til under juletræet!!!! ihhhhhh, jeg er sgu et lille barn Smiley


Nu ser vi frem til juledage med sang og nynneri, af både Alfeprinsessen OG Farfruen – det gør de nemlig i, de 2 (Spændende om de synger samme sang!?),
lillejuleaftensfrokost med hele den klimbim (OMG), juleaften i Galehuset naturligvis, samt den årlige tur om Dammen med Herreklubben (er med på disp) Smiley
Lidt for både børn og voksne…..jeg tager det hele!

Men starter lige med noget morgenmadSmiley

2 kommentarer:

  1. Ja til juletid er du et lille barn :) Men derfor er du dejlig alligevel. Og tak for i går det var rigtig hyggeligt som altid min ven :)

    SvarSlet
  2. Det er jeg da glad for at du synes :)))

    SvarSlet