søndag den 1. december 2013

1.december

Jaaaaaaahhh……Det er en af mine yndlingsdageSmiley Jeg elsker december, og har i de senere år rigtig fundet min julestemning.
Ikke sådan med overdrevet juletema, som i sang og pynt, og at lave alt muligt julet, men glæde og kærlighed i hjertet, og ønsket om at glæde andre. Rødt hjerte

Idag er det Lassefars fødselsdag,Rødt hjerteRødt hjerteRødt hjerte og også tid til vores traditionelle Gløggaften.
Vi har dog valgt at flytte den til eftermiddag, så folk kan komme hjem i ordentlig tid, og nå at få rosinerne ud af kroppen.

2013-11-19 17.00.53
Hmmmmm…….Sprutrosiner…. De har ligget i sprut i de seneste 3 uger, og glæder sig bare til at komme ned i mavsen på ihvertfald mig!Smiley med åben mundMUUMS!

Om lidt går jeg i gang med at bage vafler…..og argh, jeg har glemt at låne et ekstra vaffeljern, så det kommer til at tage laaaaaaang tid!
Hvad gør jeg ikke for min elskede!?

 

Det er jo også første søndag i advent, og jeg har (havde)planlagt at starte adventsløbet.
10 km hver søndag i advent!
Meeeeen…….der må skisme være grund til udskydelse i dag, ellers når jeg jo intet.
Så 1. løb bliver i morgen eller en af dagene INDEN næste søndag. For at løbe 20 km is not an option :D

 

Er forresten kommet lidt på FB igen, har dog valgt IKKE at hente app’en til min mobil.
Det virker perfekt for mig.
Og har gjort at jeg er kommet lidt i gang med klimt tæppet igen! Rødt hjerte

 

2013-11-30 00.09.28

Ingen kommentarer:

Send en kommentar