onsdag den 26. februar 2014

Jeg savner mine hængerøvsbukser….

Udover det, har det været en dag af de skæve, men på det gode og sjove måde.
Der er blevet sagt og oplevet nogen spøjse dingen.
De sidste i Team Tordenbuks er eksempelvis blevet navngivet idag, så nu hedder de(vi):
Karen, Maren, Mogen og Trampe-Patrick Tordenbuks.
Det er sgu flot, ikk?

Mim
Trunten var en tilfældig uskylding, der stod i busskuret her til morgen, da Pjottedrengen stiger ud,
spørger jeg henkastet “ Er det din trunte???”
Arhhhh, moar…altså! (læg selv teenage-hrmpf-stemme på), hørte vi ham sige, da vi grinende kørte derfra.
Det skal måske lige siges, at hun var størrelsesmæssigt og ud fra konturer at dømme, en smule Madam Mim….ish
Jeg har så udviklet lidt på den, så når der ingen er i busskuret, er det truntetomt Smiley…og det bliver naturligvis kommenteret.


Alfeprinsessen skulle møde lidt senere end os andre i dag, så vi aftalte at hun skulle skrive,
når hun gik hjemmefra, og igen når hun var nået frem til skolen.
Vi fik både beskeder inden hun havde fået jakke på og efter.
Så var der alligevel en lille pause, og efter en rum tid fik vi så een hvor der stod:

“Bare lige så I ved det så er jeg ikke død jeg går bare meget langsomt…..”

Good to know lissom Smiley med åben mundSmiley med åben mund….hahahahahha. Fantastisk infoRødt hjerte

00002079
Her til aften skulle Pjottedrengen til dykning, med sin valgfagsklasse.

På vejen derind, kører vi i lang tid bag en varvogn, og han kører lidt mærkeligt, og Lassefar udbryder irriteret:
“ Det skulle forbydes at måtte køre, når man er natteblind!!”
NÅ, men vi kigge jo selvfølgelig på bilen, og efterhånden dukker den skinbarlige sandhed frem…..

2014-02-26 19.34.542014-02-26 19.34.53  Er det en alien????Overrasket smiley
(for os er det Smiley)


Vi kommer frem til svømmehallen.
Sønnike har ikke lige fået afleveret “må godt”- sedlen i tide, så vi ville lige sikre os, at læreren er klar over, at han godt må deltage.
EN KAMP  for at få lov at gå med ind. På vej hen mod døren, kommer forklaringen – kort og præcist:

“I er altid så pinlige!”

Det skulle du nok ikke have sagt, min ven.
Nu bliver vi jo nødt til at leve op til det!?!

 

Nå men mens han var til det, kørte vi op til Bedsterne og fik en kop kaffe og noget tude-tv.
Vi havde Mimselejse med, som var totalt angst og panisk…….HVOR ER MIN BEDSTEFAAAAAAAAAAAAAAR??????
Mage til åndssvag hun skal man sgu lede længe efter….hihihihi…godt han lige nåede hjem, og også nåede en hurtig lufter…pyyyyyyh!
Lykkepiller til hunde!?

2014-02-26 21.04.582014-02-26 21.05.052014-02-26 21.05.062014-02-26 21.05.082014-02-26 21.05.13

Ingen kommentarer:

Send en kommentar