fredag den 14. februar 2014

Valentinsdag

Vi dyrker ikke alle de der mærkedage: fars dag, mors dag, osv osv.
Men MÆRKE-dage!
Hvor man rigtig mærker kærligheden og venskabet, man har til hinanden.
I LÅW IT!


2014-02-14 12.25.22


Jeg elsker, når Lassefar kommer hjem med en “blomst”, som kan manifestere sig som en bog, en flimz eller
noget andet, som han lige faldt over, og han syntes jeg bare måtte eje!
Nu er det ikke sådan at jeg bliver overøst med den slags, derfor er det også en større glæde, når det sker.

Selv er jeg en knold til det med gaver…….det er sgu træls.
Jeg kan have nok så gode intentioner og idéer – det falder som regel lidt igennem og til jorden. Især når det er til Lassefar - Øv.

Men nogen gange bliver man bare inspireret af de mennesker, man omgiver sig med.
Bro & Strikke, T2 & Heston Smiley  - Love is in the air and all around!

 

Valetinsdag - Er vist nok alligevel kommet til at “deltage” lidt alligevelRødt hjerte

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar