søndag den 16. februar 2014

Mig, mig, mig

Jeg har tilmeldt mig Feminas Kvindeløb i Haderslev d. 19.maj 2014 – YAY!

Ved tilmeldingen har jeg indikeret, at jeg forventer at være over 60 minutter, om at løbe de 10 km,
men det kunne da være cool hvis den kom under!
Det giver igen lidt blod på tanden og noget at arbejde henimod. Top nice.

10 20 30!
Neeeej, det er ikke noget med at dykke ned under vandet Smiley.

Det er det nye sorte indenfor løbetræning, har jeg læst mig til.
Man løber 30 sekunder lavt tempo, 20 sekunder moderat og til sidst 10 sekunder spurt.

1 gang ugentligt vil jeg træne 10-20-30, 5 blokke af 1 minuts varighed.
Meget spændende – det skulle gøre een hurtigere.

 

Jeg starter trods alt ikke forfra, men de sidste par måneder har ikke været helt så sunde, og det mærkes alligevel en anelse på kroppen.

NT 2014 - Status er…….

Dag 1:

73,1 kg Skuffet smiley

 

SÆT IGANG!! :

2-3 løbepas om ugen.

30 day AB Challenge (-planken)

30 day Plank Challenge

+  x antal minutter Powerhoop

 

Sved på panden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar