onsdag den 8. maj 2013

NT…. blev lige reddet fra en nedtur

Åh uge 3 starter ikke godt.
Jeg har ikke syndet og har overholdt min træning, men jeg tror mit fokus er så meget på den forestående Party-outside-the-church, at jeg glemmer mig selv lidt.
Har været deppet og umotiveret.
Lassefar er også sygemeldt med dårligt knæ, så mine rutiner er lidt screwed :)
Og det kan mærkes på humøret, skal jeg lige hilse at sige.

Hertil morgen tog jeg så endelig skeen i den anden hånd og gjorde noget aktiv ved det! Det er jo mit eget ansvar!

Jeg gik simpelthen i seng med Andrew Johnson i 1 times tid…..og HALLELUJA!!
I’m BACK!! <3

Jeg laver ikke sjov – De apps virker bare! Bedste tip jeg har fået i lang tid. Thanks K :)

 

Nogen gange skal man bare have et kram og en time out, for at komme videre.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar