onsdag den 22. maj 2013

NT: You’re doin’ ALLRIGHT!

2013-05-22T22-08-27_0

Lille update herfra på starten af uge 5 – jeg var ude på min 3 km tur igår og løb hele vejen…yay…!! Det skal jeg så BAAAAAAAARE lige gøre i morgen igen!….hahahha.
Derefter var jeg 3 timer i haven, og DET, mine damer og herrer, har sat sine spor i mine lårbasser :) Ouch!


Dagen i dag har jeg knoklet rundt i IKEA med skønne Charlotte – trænet vores shoppingmuskler MAX. Vi gjorde det godt, synes vi selv…hahah.
2013-05-22T22-08-27_2
Jeg gjorde også en højst usædvanlig opdagelse i IKEA……De bruger ANTIMUZAK!!
De spiller den mest forfærdelige, frovrængede fusionsjazz-agtige lydside på deres toiletter.
Fandme om kunderne skal sidde for længe på tønden!

Derfor fik jeg købt min nye dejlige lampe!!

2013-05-22T22-08-27_1


HEY……. og det har jo været dag 9 og 10 i vores AB challenge…….fuuuk miii!
Idag var det 50 situps, 50, crunches, 30 benløft og 38s plank!!
Det gik overraskende godt.
Lassefar er også med, og ungerne blev lige lidt nysgerrige og måtte så også prøve :) De fik dog lov at køre en “dag 1” – og klarede det!
Seje unger :D

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar