søndag den 12. maj 2013

NT: Uge 3….. sikke en dejlig uge alligevel.

Jeg er da udstyret med et rollercoastersind af den anden verden.
Startede endnu engang ugen med en down dag (UDEN synd). Denne greb bare om sig og fortsatte indtil onsdag, hvor jeg endelig tog mig sammen og tog 1 time i sengen med AJ – Sikke en transformation!!
Det kickstartede mit energiniveau og hejsede humøret i vejret….hurraa!

 

Huset har som tidligere fortalt været fyldt med dejlige gæster til Pjottes “voksen”fest – det gik rigtig fint.
Maden lykkedes, vinen flød, snakken gik, nogen gik under bordet, og andre skulle “bæres” ud til slut :)….alt imens at P spillede LOL :)
Alt i alt en gennemført lækker dag/aften/nat.

Mine syndedage havde jeg sat til at være torsdag/fredag, men jeg smækkede lørdag på – der er ikke syndet SÅ meget.

Til gengæld har jeg frasagt mig vejningen – den venter på mig næste lørdag – der er ingen grund til at ryge ned i et navlepillerhul nu.

2013-05-12T14-43-47_0

 

Forleden blev jeg inviteret i en FB gruppe – FIT SISTERS – som min skønne cybergirlfriend, Red Rock, har startet.

Det er primært tøser i Australien, der er med i den…og så lille mig, fra landet langt langt borte…hahah.

Een af de andre har lagt den her “30 day AB challenge” op til os – vi starter i morgen med at dyrke dellerne…..spændende hvad det blvier til om 30 dage!
Join in, hvis du har lyst!

 

 

I dag har jeg været ude på min morgenløbetur – pyntet den lidt med lidt funnyrunnin’ – løb med så små skridt at jeg nærmest kravlede hjem. Men hey – hvad kan man forvente ovenpå 3 dages nydning!?
Etferfølgende tog jeg mig en SNAK med min dejlige veninde, Tina….. Lidt over 1 times i raskt tempo, derudaf!
Note til selv : Husk at starte Endomondo næste gang :) Det tæller alt sammen

Og nu…sofahygge med Alfeprinsessen og Charmed på Netflix<3 <3

 

GOOD VIBES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar