søndag den 28. juli 2013

Lidt mere uhhh og lidt mindre arj, tak

2013-07-27 18.18.08 Lørdagsterrassehygge under dugen med en kop kaffe, benene oppe og en god bog.
Jeg er næsten færdig med Dan Browns “Inferno”……FED bog!
Endnu en fantastisk velskrevet historie om Professor Robert Langdon, og denne er smækfyldt med action fra første side.
Og igen foregår den primært i Europa Smiley mais oui and off course!!  Vi europæere vælter os i spænding og intriger. Det ved alle Smiley med åben mund

2013-07-26 21.00.50

Samme aften indtraf så den første “ARJ”…… min yndlings Kusmi er tooooooooooom!!?!
Har nu demonstrativt placeret den tomme dåse i vindueskarmen……mon den bliver fyldt op?? Sådan på magisk vis?

I dag søndag lagde jeg ud med mine første 5 km “væg-til-væg”- løb Smiley…. føj for fanden, men for andre må det nok være funny-running.dk
Men men jeg klarede den, og var efterfølgende helt flad, så da Lassefar foreslog at hans sidste ferietimer kunne foregå foran kukkassen, blev jeg åh så glad Smiley med åben mund

Så nu er der dømt Charmed med Alfeprinsessen, mens Pjottedrengen Skyper og bygger klodselandskaber, og jeg tænker at Lasse nu hviler øjnene til en elelr anden form for tv-sport Smiley med åben mund
Fortsat god søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar