lørdag den 13. juli 2013

NT: Update på lidt af det hele….

USCHA MEG ( eller hvordan det nu staves) !!

Det er kun blevet til 1 løbetur og nogle enkelte gåture i denne uge.


Mine behandlinger er nu overstået, har været afsted 3 gange i denne uge, og jeg har haft nogle anderledes oplevelser hver eneste gang.
1. gang fik jeg snurren i benene, og senere resten af kroppen. Som om der var lukket op for blodgennemstrømningen eller energibanerne.
2. gang oplevede jeg en lethed igen, samt mere energi.
3. gang blev jeg faktisk svimmel et kort øjeblik dernede, men efterfølgende har jeg haft det fantastisk.

Jeg træner så med en yoga bold, for at holde gang i mavsen, og laver også nogle frygtelig ukomplicerede yogaøvelser……bølger med luften i maven… Smiley med åben mund jaja.

Og så lige så alle har hørt det …………. JEG ANBEFALER ALLE AT PRØVE DET!

 

2013-07-13 14.22.27

Da vi jo har opsagt vores medlemsskab i Fitness – det er alligevel for dyrt at betale 400,- om måneden for at veje sig – har vi nu købt en vægt!!
Jeg havde ellers svoret at det djævelskab ikke skulle indenfor dørene, men ….. det der med standpunkt Smiley.

Og jeg kan li den!! For den sagde 72,2!!
YAY…..jeg nærmer mig langsomt min næste frisørtid and ain’t I glad about that!! Smiley med åben mund

 

Og her kommer så lige et før og efter billede….det er måske ikke mange kilo det drejer sig om, men de har jo klart siddet helt forkert…..right!?

2013-04-18 20.09.50   2013-04-21 14.24.18   2013-07-12 11.42.49…….A Æ GLAJ!

18. April

21. April (eeek)

12. Juli

Ingen kommentarer:

Send en kommentar