mandag den 8. juli 2013

Pruttelut og hurra

Så er jeg igang med at bruge min fødselsdagsgave Smiley
Idag startede uge 1-2-3……exinterare exinaníta!


Blev ringet op af Helle, fra Colon Wellness i Rødekro…….”Jeg har fået et afbud…..” SAY NO MORE!

Så var jeg afsted på vej til Skidedamen. Det skal være en superudrensning, så de næste 2 besøg er aftalt til onsdag og fredag i denne uge.
Det var en helt anderledes oplevelse denne gang, men nu er jeg jo også klar over hvad jeg går ind til og kan forvente mig at “møde på vejen”.
Er spændt på hvordan kroppen er lørdag morgen, når sidsten er overstået.

 

Nu er jeg trær og godt flad i kroppen, men glad glad glad …..zzzz…til noget tv..zzz……..

2 kommentarer:

  1. Skid ut 35 kg for meg også er du snill, skal sende dem med posten så du kommer opp i vekt med engang ;-)

    SvarSlet
  2. hahahahha naaaaarj taaaaak!

    SvarSlet