fredag den 26. april 2013

NT: 1. uge

Jo jo….for en uge siden fik jeg klippet al håret af :)

Ved ikke om det heldigt eller ej, at jeg er helt vildt med den frisure!? Frisøsen har ihvertfald gjort det forrygende!! Thanks , Nicole!

Fysisk er det gået nogenlunde – jeg har overholdt mine regler: har været ude at løbe, startet op med noget gør-det-selv yoga, maden er blevet tænkt meget over, samt lagt en anelse om.

Der har så i tilgift været svingture, humørmæssigt, men også med træthed og hovedpine.

jeg vurderer at det er en form for afgiftning, der er sat i gang, og at det er klart, at jeg vil få udsving.

 

Idag kigger jeg tilbage og tænker hvorfor tog jeg mig ikke sammen for længe side – kvabodder!! :D

På søndag er det store veje dag – er lidt spændt, med alt hvad der er foregået :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar