søndag den 28. april 2013

NT:….. bare glad :)

 

Sikke en dejlig weekend!!
Totalt slængedag med Alfeprinsessen fredag, tidligt op lørdag og ud at købe løbesko til Les Kids, der har besluttet at deltage i løbet d. 1.9!! 5km :) VILDT.

Lørdag var også syndedag, og min trofaste støtte Kirsten, påpegede at det var helt forkert. Syndedag dagen FØR vejedag!?? Det går da slet ikke! Grrrr….som hun altid har ret ;)

Så ned i Fitness og op på vægten ( vi ejer jo ingen!)…….74,4kg!!!! YAY!
Sidste søndag sagde den 76,2kg…..det må siges at være den rigtige vej.

Nu er jeg jo heller ikke full of shit…..hahahha og hollaop, det har gjort noget ved humøret og tålmodigheden!! Det er så vanvittigt.
jeg har totalt meget overskud, og springer op om morgenen, smiler og er bare glad i låget! (hører I anbefalingen??)

Min syndedag blev dog lidt ødelagt, da jeg slet ikke havde lyst til at synde….hihi.

 

Søndag  - op kl 8…ud på 3,noget km, og straks efter ud med mand og børn på en lille opstartstur for ungerne.
SÅ fedt at lave noget sammen!!

FED WEEKEND!!!

Lad det blvie en ligeså god uge :)

KNUS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar