tirsdag den 23. april 2013

NT: Dag3…..aahh!

Var ude at løbe her til morgen – UDEN DISKUSSION med hende den sløve :)! Se her… images

3km. Var nede og powerwalke 2 korte gange…. laaaangt til 10 km, men jeg er ved godt mod!

 

Jeg har indgået en aftale med en veninde angående regnormskriser og diverse peptalks.
Derudover er søndag fra nu af “Store veje”-dag. Har ingen vægt herhjemme, så må ned i centeret og vejes..hahahah.

On the food side of it…. Jeg får mere og mere styr på hvad jeg har lyst til at spise, samt hvad der ville være godt for mig.
Jeg købte engang, da jeg ikke var helt så målbevidst, aronia saft og MK olie, som skulle være så godt, så de er røget på madplanen.

Morgen:

  • 1 stort glas koldt vand
  • Morgenshot -2 spsk, aroniajuice +2 spks MK olie i 1 dl juice
  • A38 med drys
  • The

Frokost:

  • 1-2 skiver ristet GODT rugbrød ( Solsikkebrød fra Skallebæk – off course!)
  • Humus m. chili eller tomat pesto
  • Avocado
  • Tomater
  • Fisk – Tun, røget ørred er prøvet indtil videre
  • Vand

Aftensmad – 1 portion!:

  • Kød – kylling, kalkun, hakkedeller, osv osv…
  • Spinatblade, salat,
  • Pandegrønt
  • Evt. kartofler, grov pasta eller brune ris – I små mængder:)

Mellemmåltider:

  • Hårdkogt æg m. cherrytomater
  • Frikadeller ( m. forårsløg, tomater og andet lækkert)
  • Stegt flæsk
  • Knækbrød m ost
  • Gulerødder

Måske jeg skulle lægge nogle opskrifter op….sårn løbende ;)

2 kommentarer:

  1. You rock sweetie... SÅDAN... kanon godt gået og så oven i købet på en regnvejrsmorgen... Thumbs up...

    SvarSlet
  2. Det var skisme koldt og gråt :)

    SvarSlet