søndag den 21. april 2013

NT: Dag 1….Så er jeg igang!

Idet vi her i weekenden fik besøg af min skønne bonussøn OG KÆRESTEN!!!…..lagde jeg jo ud med at holde en ordentlig syndedag, med øl, Gin&Titonics, flødekartofler, samt chips med dertilhørende dippernas!
Det blev sent – både da jeg gik i seng, men sørme så om jeg ikke også kom sent op :)….

 

Jeg lagde som planlagt ud med 1 stort glas koldt vand, og et løbepas på 3 km (20min), hoolaede 1 min hver vej ( altså da jeg var hjemme i stuen!)
Morgenmaden bestod af A38 med Krüsli og en god kop the.

 

Dagens meditation bestod i et karbad – Note til selv…..sættes på søndagsrutinelisten :tjek!

 

Det eneste jeg faktisk mangler at få helt tjek på, er vægten….altså som i “hvad vejer jeg lige nu!?” – har nemlig ingen badevægt :))
Det må komme til at ligge i en UPDATE :)) har lige hørt at jeg bliver transporteret hen til en vægt nu! Hihihih spændende.

 

UPDATE! Vægten sagde 76,2 kg og jeg har blod på tanden !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar