torsdag den 18. april 2013

Nye tider….nedtælling 2….the rules.

 

Mål 1. Håret (alt rødt) bliver klippet af d. 19.4 – næste frisør besøg ved 70 kg.

Mad
Målet er at ændre spisevaner og dermed få gang i en god forbrænding og fordøjelse, genfinde mit center, samt flytte mit tyngdepunkt på plads.

Guidelines!

·         Morgen:

o    1 stort glas koldt vand

o   A38 med krüsli eller frugt og müsli

·         Frokost:

o   Ristet rugbrød m: avocado og tomat; ørred; hamburgerryg og mayo; humus

o   Salat med tomat, avocado, løg, spinat, ristede nødder

o   Tun

·         Aftensmad

o   Kød

o   Salat, broccoli, avocado, tomater, peberfrugt …….. Grønt grønt grønt!

o   Grov pasta

·         Mad generelt + mellemmåltider

o   Stærk mad er god! Ingefær, Chili, Hvidløg, Karry

o   Hårdkogte æg, frikadeller, stegt flæsk, tomater, avocado, frugt, grønt, mandler

o   Knækbrød med ost

o   Masser af vand og the.

1 ugentlig syndedag!
1 lille glad rød eller hvidvin hver dag er tilladt.                        

 

Mål2. Tilmeldt 10 km løb 1. 9. 2013 i Kolding.

·         Løbe min. 3 gange ugentlig udendørs – helst morgen

·         Træne de store muskelgrupper 2 gange ugentlig – mens jeg er tilmeldt fitness. ( den er på måskelisten)

·         Hoolahoope 2 min. hver aften

 

Mål3. Indre ro.

·         Meditation ved gåture, ligge udstrakt på gulvet i fred, eller selvhypnose

·         Tidligt i seng – ”Am Abend wird der faule fleissig”, som min far altid sagde til mig.
I seng senest kl. 23 – slukke inden midnat!! ( det er stort for mig)

 



2 kommentarer:

  1. Søte deg, det her blir spennende. Men du, jeg er en gledesdreper. Alkohol inneholder sukker som ikke er bra for deg, og bremser vektnedgang:( i alle slankeopplegg sier de kun 1-2 alkoholenheter på lørdag som kos, men ikke ellers i uken.Sorry. Men lykke til. Knus :-)

    SvarSlet
  2. Hey :)
    I know.....jeg lader også bare muligheden stå åben.....Ikke sagt at jeg SKAL drikke hver dag...hahhaha.
    Din partypooper :D

    Knus!!

    SvarSlet