fredag den 26. april 2013

NT: Warning!….Ikke for sarte sjæle, men med anbefaling!

 

 

For en måned siden faldt jeg over en Sweetdeal til noget der hedder Colon Wellness.

 

“Kom til” at købe en Colon Hydraterapi behandling! hahahah……..( lyder så meget bedre end tarmskylning)

Her kommer ingen ulækre detaljer :)

 

Nej in all fairness, er det en tanke jeg har leget med og haft tit de sidste mange år. Døjer så frygteligt af forstoppelse, som mange andre kvinder.
Og jeg må sige, hvis jeg lige ser bort fra det faktum at Lassefar tog mig på ordet, da jeg sagde “ I skal bare spise hvad I har lyst til!”, og bestilte pizza til ham og ungerne, mens jeg sad med kogte gulerødder og blomkål, samt en hønsekødssuppe i går aftes…………HVIS vi lige ser bort fra det :)….så var det en fantastisk fed oplevelse at blive “tømt”.

 

I dag vågnede jeg så op og hoppede i tøjet – ud at trave med vuffelejsen, på en ekstra lang morgentur!!! Mit humør er bare i top, er glad og positiv. Mere end normalt, skal det lige siges.

Jeg skal afsted igen, det er helt sikkert!

 

VI må til bunds! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar